„Szkoła Liderek”

W ramach kampanii edukacyjnej „Kobieta w świecie finansów” Bank BPH został Mecenasem „Szkoły Liderek”, interdyscyplinarnego studium przedsiębiorczości dla kobiet, którego organizatorem jest Instytut Przemiany i Akademia Kobiet Sukcesu.

Celem „Szkoły Liderek” jest wyzwalanie kobiecej przedsiębiorczości, rozumianej zarówno jako prowadzenie własnej firmy jak i przede wszystkim proaktywna postawa życiowa, a także doskonalenie poprzez praktykę kompetencji liderki, niezbędnych w skutecznym działaniu.

Uczestniczki będą miały możliwość realizacji własnych projektów korzystając ze wsparcia Mentorek i doświadczonych Liderek. Oprócz tego w programie studium. ponad 70 godzin szkoleń oraz inspirujące spotkania z ekspertami i ludźmi sukcesu, praktykami biznesu. Zajęcia poprowadzą m. in. eksperci Banku BPH, liderki GE Women’s Network (Monika Brudło, Katarzyna Pamuła-Prud, Małgorzata Romaniuk, Monika Pawłowska i Bartosz Brosowski) oraz trenerzy Instytutu Przemiany i Akademii Kobiet Sukcesu.

19 października 2011 odbyła się uroczysta gala inaugurująca Szkołę Liderek podczas której odbyła się immatrykulacja 12 Uczestniczek projektu.

W imieniu Mecenasa Szkoły Liderek certyfikaty wręczyli Grażyna Utrata, Wiceprezes Zarządu Banku BPH oraz Mariusz Kostera Dyrektor Wykonawczy w Banku BPH.

Grażyna Utrata w ciepłych słowach zwróciła się do Adeptek Szkoły Liderek, podkreślając, że to one są siłą tego projektu: ich motywacja, wizja tego, co chcą zrobić, aktywna postawa. To właśnie dzięki tym cechom zostałyście wybrane w konkursowym naborze spośród dziesiątek kobiet. I to jest już wasz pierwszy sukces – dodała Grażyna Utrata.

Z kolei Mariusz Kostera podkreślał jak ważne w Banku BPH, który w swej działalności kieruje się zasadą fair play, jest wspieranie przedsiębiorczości kobiet. Pomysł Szkoły Liderek idealnie wpisuje się w dotychczasowe działania banku na tym polu – dodał Mariusz Kostera.

Zachęcamy do obejrzenia filmu z inauguracyjnej, który dostępny jest tutaj.

Aby zapoznać się z relacjami z niezwykle twórczych, inspirujących i motywujących  spotkań „Szkoły Liderek” kliknij odpowiednio: I zjazd, II zjazd, III zjazd, IV zjazd.

 

Nadszedł czas realizacji projektów!


Najbliższe wydarzenie to Wieczór zdrowej egoistki – happening nie tylko dla kobiet, który odbędzie się 13 kwietnia w Galerii Bemowo. Podczas happeningu Katarzyna Miller, ceniona psycholożka, która opowie dlaczego warto dbać o siebie. Będzie można także zapoznać się z ciekawymi książkami, porozmawiać z ekspertami od duszy i ciała. W planie również metamorfoza, niespodzianki i loteria z nagrodami.

 

“Pięć po dwunastej. Założyłam firmę i co dalej?” to drugi projekt przygotowany przez Adeptki „Szkoły Liderek”, który zaprasza wszystkie kobiety, które posiadają własne firmy do udziału w sondzie. Badanie ma na celu ukazanie z jakimi wyzwaniami muszą zmierzyć się rozpoczynające swoją działalność kobiety. W zamyśle Adeptek ma to być punkt wyjścia do refleksji nad sytuacją młodych firm i pierwszy krok do działań, które mają pomóc pokonać przeszkody. Wyniki sondy będą zaprezentowane na Konferencji prasowej 18 kwietnia w Noa Cowork, a docelowo mają złożyć się na poradnik dla młodych przedsiębiorców. Przedsiębiorcze kobiety, weźcie udział w sondzie i pomóżcie Adeptkom stworzyć unikalny praktyczny przewodnik dla kobiet stawiających pierwsze kroki w biznesie lub tych, którym brakuje odwagi, by rozwinąć skrzydła!

 

Trwają zapisy na Konferencję edukacyjną “Żyj z pasją”, będącą trzecim projektem Adeptek „Szkoły Liderek”, które odbędzie się 21 kwietnia w AIP Business Link. W ramach konferencji odbędą się warsztaty, dyskusje – a to wszystko w grupie fantastycznych szkoleniowców i inspirujących kobiet. Adeptki zapraszają! Wypełnij formularz rejestracyjny, napisz dlaczego chcesz wziąć udział w konferencji i wybierz warsztaty, którymi jesteś zainteresowana. Strona projektu: www.zyjzpasja.waw.pl

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.